Connie Glynn od zawsze uwielbiała pisać – już w wieku sześciu lat stworzyła pierwsze opowiadanie. Kiedy więc otrzymała od wydawnictwa Penguin Random House propozycję stworzenia serii dla nastolatków takich jak ona, nie mogła odmówić.

Księżniczka incognito to powieść, którą pokochają czytelniczki Girl onlinePamiętnika księżniczki. Connie nie bez powodu umieściła swoją literacką bohaterkę w szkole z internatem – sama w nim mieszkała i jej doświadczenia zainspirowały ją do stworzenia Rosewood Hall. Witajcie w jego magicznym świecie!

Do prestiżowej szkoły Rosewood Hall trafiają dwie nastolatki z zupełnie różnych światów. Lottie Pumpkin to zwyczajna dziewczyna, która marzy, żeby być księżniczką. Ellie Wolf to księżniczka, która marzy, żeby być zwyczajną dziewczyną. Kiedy trafiają do wspólnego pokoju w internacie, sądzą, że zamiana ról może zakończyć się tylko bajkowym „żyły długo i szczęśliwie”. Jednak rzeczywistość pełnej rywalizacji prestiżowej szkoły okazuje się nieco bardziej skomplikowana. Szczególnie że ktoś poznał ich tajemnicę.

Dziewczęta szybko zdadzą sobie sprawę, że w Rosewood Hall nic nie jest takie, jak mogłoby się wydawać, a stara szkoła oraz otaczający ją mroczny las roją się od sekretów. Przyjdzie im stawić czoła niebezpieczeństwom, którym zdolna przeciwstawić się jest jedynie siła prawdziwej przyjaźni. W „Księżniczce incognito” z pewnością nie zabraknie emocji: Lottie i Ellie wejdą w świat nowych znajomości, pierwszych zauroczeń i zaskakujących intryg; w nie taką zwykłą szkolną rzeczywistość oraz tę zupełnie bajkową – królewską.

Connie Glynn to znana brytyjska youtuberka, która swoją internetową przygodę zaczęła od bloga na platformie Tumblr, gdzie publikowała posty na temat filmów Disneya, anime oraz gier wideo. W roku 2013 jako Noodlerella wrzuciła swój pierwszy filmik na YouTube’a. Dzięki oryginalnemu stylowi, poczuciu humoru oraz umiejętności tworzenia prawdziwie bajkowej atmosfery Connie zjednała sobie rzesze fanów. Dziś jej kanał subskrybuje niemal milion użytkowników, a filmiki doczekały się łącznie prawie 90 milionów wyświetleń.