Paul Arden (1940–2008) to legenda, guru i ikona brytyjskiej reklamy. Jego nieszablonowy, oryginalny, a wręcz ekscentryczny sposób myślenia zaprowadził go na sam szczyt branży – przez kilkanaście lat był dyrektorem kreatywnym agencji Saatchi & Saatchi.

Jest twórcą zakończonych spektakularnym sukcesem kampanii reklamowych, m.in. dla British Airways (znana na całym świecie reklama ze zbiegającymi się z różnych stron świata ludźmi), Toyoty, Silk Cut, InterCity, Fuji i wielu innych. Slogany jego autorstwa na trwałe weszły do historii świata reklamy. Należą do nich, między innymi: The Independent. It is. Are You? (Independent), The Car in Front is a Toyota (Toyota), Why Slow-Mow When You Can Flymo (Flymo Lawnmowers), The World’s Favourite Airline (British Airways).

„Błyskotliwy, zły, uroczy, porywczy i kompletnie obłąkany – Paul Arden to oryginał o nieprzeciętnej energii, obdarzony geniuszem twórczym, który w połączeniu ze zdrowym rozsądkiem daje niesamowity efekt”.

– Roger Kennedy, Saatchi & Saatchi