Już 4 listopada polska premiera Girl Online w trasie  – kontynuacji bestsellerowej powieści Girl Online znanej vlogerki Zoe Sugg!

Zoe Sugg to angielska vlogerka, youtuberka i świeżo upieczona pisarka. Fanom znana jest pod pseudonimem Zoella. Jej debiutancka powieść, Girl Online, wydana w 2014 roku, pobiła wszelkie rekordy sprzedaży. Książka okazała się tak niebywałym sukcesem, że niecały rok później doczekaliśmy się kontynuacji przygód uroczej Penny, którą pokochały miliony czytelników! Dziewczyna, która pod nickiem Girl Online dzieli się swoimi najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkole i szalonej rodzince, podbiła również serca polskich nastolatków. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich fanów czekających na dalsze perypetie bohaterki, wydawnictwo Insignis przygotowało przekład, który trafi do czytelników zaledwie dwa tygodnie po premierze brytyjskiej.

Kiedy Noah zaprasza Penny na swoją europejską trasę koncertową, dziewczyna wprost nie może się doczekać – w końcu spędzi ze swoim fantastycznym rock’n’rollowym chłopakiem trochę więcej czasu!

Przyjdzie się jej jednak zmierzyć z wiecznie przepełnionym grafikiem Noah, problematycznym kolegą z zespołu oraz kipiącymi od gróźb wiadomościami od zazdrosnych fanek. Penny zastanawia się, czy naprawdę jest stworzona do życia w trasie. Nie może nic poradzić na to, że tęskni za rodziną, przyjacielem Elliotem, a także za… swoim blogiem.

Czy Penny odnajdzie równowagę pomiędzy swoim życiem i miłością w trasie? A może straci wszystko w pogoni za wymarzonymi wakacjami?

Niezaprzeczalnym atutem książki jest niezwykle wciągająca fabuła, oraz wyjątkowa narracja – akcja toczy się zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym.


Konkurs!

Penny spakowała swój bagaż i jest gotowa wyruszyć z Noah w nieznane! A Ty co zabierasz ze sobą w trasę? W związku z polską premierą książki Girl Online w trasie ogłaszamy konkurs!

Aby wziąć w nim udział, wystarczy udostępnić na Instagramie zdjęcie przedstawiające rzeczy, które zabrałbyś ze sobą w wymarzoną podróż. Wśród nich nie może oczywiście zabraknąć twojej ulubionej książki Girl Online! Zdjęcie opatrz hasztagami #GirlOnlineWTrasie oraz #InsignisMedia.

Regulamin

  1. Organizatorem Konkursu jest „Insignis Media S.C. Paweł Brzozowski Tomasz Brzozowski” z siedzibą w Krakowie 31-153, przy ulicy Szlak 77/225–229, której wspólnicy wpisani są do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Krakowa: Paweł Brzozowski pod numerem 5432/2005, Tomasz Brzozowski pod numerem 5255/2007 (dalej zwany „Organizatorem”).
  2. Organizator Konkursu powoła komisję konkursową (dalej „Komisja Konkursowa”). Komisja Konkursowa ocenia wykonanie zadań konkursowych przez uczestników Konkursu. Do zadań Komisji Konkursowej należy również stałe czuwanie nad prawidłowym przebiegiem Konkursu, podejmowanie decyzji w kwestiach, w których pojawią się wątpliwości związane z Konkursem, w tym z interpretacją niniejszego Regulaminu.
  3. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem („Regulamin”).
  4. Konkurs trwa od 14.10.2015 do 03.11.2015 do godziny 23:59 czasu polskiego.
  5. Konkurs skierowany jest do osób mieszkających w Polsce. Osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą brać udział w Konkursie jedynie za zgodą ich opiekuna prawnego na uczestnictwo w Konkursie. Warunkiem zakwalifikowania odpowiedzi do Konkursu jest posiadanie wszelkich praw autorskich do niej.

    Warunki i przebieg konkursu:

  6. Uczestnik musi zostać followersem @insignis_media (tzn. mieć lub założyć konto na portalu społecznościowym instagram.com, wyszukać profil Insignis_media pod linkiem https://instagram.com/insignis_media i kliknąć „obserwuj”), dodać na swój profil zdjęcie przedmiotów, które zabrałby ze sobą w podróż (wśród nich musi znaleźć się egzemplarz książki Girl Online), do zdjęcia dodać w podpisie hasztagi (tzn. znaczniki poprzedzone #) #insignis_media i #GirlOnlineWTrasie, oraz otagować (tzn. oznaczyć w treści) @insignis_media. Jury wybierze 3 najbardziej interesujące i niebanalnych zdjęć.
  7. Zdjęcia należy opublikować na swoim profilu na Instagramie, dodając hashtag (znacznik poprzedzony #) #insignis_media oraz tag (oznaczenie) @insignis_media.
  8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją warunków Regulaminu.
  9. Nagrodami w konkursie są odpowiednio: za miejsce pierwsze – iPod nano, aparat Fujifilm Instax mini 8 z kompletem wkładów, zestaw kosmetyków, kosmetyczka oraz książka Girl Online w trasie; za miejsce drugie – kosmetyczka oraz książka Girl Online w trasie; miejsce trzecie – książka Girl Online w trasie. Za wygraną nagrodę nie przysługuje ekwiwalent pieniężny. Uczestnik nie może żądać wymiany wygranej nagrody na inną nagrodę.
  10. Wyniki zostaną ogłoszone 04.11.2015 w osobnym poście konkursowym, zamieszczonym na stronie: https://instagram.com/insignis_media. Nagrodzeni uczestnicy zostaną otagowani (oznaczeni) w treści posta (nick z Instagramu).
  11. Warunkiem odebrania nagrody jest wysłanie, w terminie 10 dni od dnia opublikowania informacji o wygraniu w Konkursie przez Zwycięzcę wiadomości prywatnej z adresem mailowym oraz adresem do korespondencyjnym bezpośrednio do @insignis_media. Wysyłka nagrody wyłącznie na terenie Polski. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak zarazem konieczne do wydania Nagrody.
  12. W wypadku gdy Zwycięzca Konkursu w terminie określonym powyżej nie poda wszystkich wskazanych danych lub poda adres niepełny lub nieprawidłowy, zwycięzca Konkursu traci prawo do Nagrody i dana Nagroda zostanie przyznana Uczestnikowi, którego zgłoszenie wybierze Komisja Konkursowa. 
  13. Uczestnik ponosi odpowiedzialności za błędne lub niekompletne dane kontaktowe podane Organizatorowi lub zmianę tych danych przez Uczestnika w sposób uniemożliwiający wydanie mu nagrody. Zwrot przesyłki właściwie zaadresowanej (wedle podanych przez Uczestnika danych) skutkuje przepadkiem Nagrody, która przechodzi do dyspozycji Organizatora.
  14. Nagrody zostaną wysłane Zwycięzcom Konkursu w terminie do 14 dni roboczych od dnia przekazania przez danego zwycięzcę Konkursu danych, o których mowa w pkt. 10 powyżej.
  15. Udział w Konkursie jest całkowicie dobrowolny. Organizator oświadcza, iż dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora, jako administratora danych osobowych, w związku z realizacją Konkursu, będą wykorzystywane wyłącznie w ramach i na potrzeby przeprowadzenia Konkursu (w szczególności wyłaniania zwycięzców oraz przyznawania i wysyłania nagród), zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. NR. 101, poz.926. z późn. zm.)
  16. Uczestnik może zrzec się prawa do nagrody, jednakże nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią, bądź żądać zamiany nagrody na ekwiwalent pieniężny, ani na żadną inną formę rekompensaty.
  17. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  18. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  19. Informacja o zmianach zostanie opublikowana w taki sposób, w jaki był ogłaszany Regulamin.
  20. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wpisanie przez uczestników Konkursu nieprawidłowych danych.
  21. Organizatorowi przysługuje prawo wykluczenia ze skutkiem natychmiastowym uczestnika z udziału w Konkursie, jak również odmowy przyznania uczestnikowi nagrody w przypadku, gdy uczestnik podał nieprawdziwe lub niekompletne dane wymagane i niezbędne do przyznania nagrody, w przypadku niespełnienia postanowień Regulaminu, a także w przypadku powzięcia przez Organizatora informacji o działaniach uczestnika sprzecznych z postanowieniami Regulaminu.
  22. Organizator zastrzega sobie prawo do nagłego odwołania/zamknięcia Konkursu.
  23. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani bezpośrednio związany z serwisami społecznościowymi Facebook lub Instagram ani jego właścicielami czy administratorami. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do  właścicieli czy administratorów serwisów społecznościowych Facebook lub Instagram. Uczestnik zwalnia Facebook oraz Instagram z odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione w związku z Konkursem.