Gatunek
Tłumaczenie
Michał Strąkow
Ilustracje
kolorowe zdjęcia i grafiki
Oprawa
miękka
Wymiary
121x178 mm mm
Liczba stron
128
ISBN
978-83-63944-18-6
Data wydania
06/11/2013
Cena katalogowa
34,99 zł

Kup teraz:

Gdzie kupić?

Paul Arden

Nieważne, jak dobry jestes, ważne, jak dobry chcesz być

Nieważne, jak dobry jesteś… to zwięzły poradnik o tym, jak w pełni wykorzystać własne możliwości – to kieszonkowa biblia dla ludzi utalentowanych, a przy tym nieśmiałych. Dzięki niej niewykonalne będzie wykonalne, a niemożliwe stanie się możliwe.

Po kilku dekadach spędzonych na szczycie branży, w której panuje niezwykle zacięta konkurencja, Paul Arden dzieli się swoimi spostrzeżeniami na rozmaite tematy: poczynając od zalet bycia wyrzuconym z pracy aż po powody, dla których często lepiej jest się mylić, niż mieć rację.

Nieważne, czy jesteś świeżo upieczonym absolwentem, prezesem firmy, czy może pracujesz na własny rachunek – ta książka jest nieocenioną pomocą dla każdego, kto pragnie odnieść sukces.

***

Paul Arden, autor bestsellerowego Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie, często opisywany jest jako kreatywny geniusz, choć raczej z gatunku tych krnąbrnych. Po burzliwych osiemnastu latach w przemyśle reklamowym, znalazł w końcu swoją Alma Mater w agencji Saatchi & Saatchi, gdzie przepracował piętnaście lat. Jako dyrektor kreatywny stworzył tam jedne z najbardziej udanych kampanii reklamowych na brytyjskim rynku – m.in. dla British Airways, Silk Cut, Intercity i Fuji – a także słynne slogany reklamowe, takie jak „The Car in front is a Toyota” czy „The Independent – It is. Are you?”.

Mniej więcej sześćdziesiąt lat temu Bóg zapragnął się nieco rozerwać i stworzył prototyp człowieka o umyśle Edwarda Leara. Zaniepokojony tym, co udało mu się powołać do życia, Bóg niezwłocznie zniszczył i wyrzucił formę. Efektem boskiego eksperymentu był Paul Arden. Błyskotliwy, zły, uroczy, wybuchowy i całkowicie obłąkany. Oryginał o nadzwyczajnej mocy sprawczej i energii; człowiek, u którego twórczy geniusz idzie w parze ze zdrowym rozsądkiem… (choć w zupełnie nieszablonowym wydaniu).

Roger Kennedy, Saatchi & Saatchi

Sztukę wojny Sun Tzu czytamy dziś jako lekcję strategii biznesowych, a nie militarnych. Książę Machiavellego, napisany z myślą o sprawujących rządy, jest dla nas źródłem wskazówek przydatnych w zarządzaniu. Z tą książką jest podobnie: twórcze procesy, jakie towarzyszą dobrej reklamie, są metaforą szeroko pojętej praktyki biznesowej.