Zaskakująca i wywrotowa książka o tym, że błędy to zwiastuny sukcesu – już 1 marca Ale wtopa! Erika Kesselsa w księgarniach

Wydawnictwo Insignis Media przygotowało dla swoich czytelników tytuł, który uzupełni miejsce na półce obok poradników Paula Ardena – to jego bestsellerowe Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie oraz Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być wniosło powiew świeżości do świata nudnych porad, jak zyskać pewność siebie i podejmować wyzwania zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. W połowie lutego do księgarń trafi Ale wtopa!, poradnik Erika Kesselsa, niekwestionowanego guru w świecie reklamy, choć określić go tym mianem to zdecydowanie zbyt mało – Kessels to dyrektor kreatywny międzynarodowej agencji reklamowej, ale i prawdziwy artysta, kurator, kolekcjoner, buntownik, istny marketingowy anarchista, projektant i fotograf.

Śmiałe i świeże podejście do nad wyraz odstręczającego tematu – zagadnienia błędów. Ale wtopa! to książka, która mówiąc o błędach, używa słów: „inspiracja”, „odwaga”, „radość” zamiast „wstyd” czy „zniechęcenie”. A robi to w sposób zabawny i zaskakujący.

Erik Kessels znany jest między innymi z – oględnie mówiąc – nieszablonowej kampanii reklamowej pewnego holenderskiego hotelu. Reklamując hotel tytułem „Najgorszy hotel świata” i ilustrując je zdjęciami gości hotelowych przed pobytem w Hans Brinker Budget Hotel (schludnych, gładko uczesanych) i po niej (wymęczonych, a nawet poturbowanych), Kessels sprawił, że hotel zaczął się cieszyć prawdziwym powodzeniem. Sławę przypieczętowało hasło: „Gorzej nie będzie, ale staramy się!”, i pokoje najgorszego hotelu świata od wielu lat mają prawdziwe wzięcie.

1 marca autor Ale wtopy! odwiedzi Polskę, aby promować swoją książkę. Dla czytelników będzie to świetna okazja do poznania tej niezwykle ciekawej i inspirującej postaci. Książka Kesselsa o sztuce popełniania błędów to artystyczny poradnik – bogato ilustrowany (ponad 150 zdjęć), pełen anegdot, cytatów i mądrości – a wszystko zgodnie z przesłaniem, że porażki można ponosić z pożytkiem.

Więcej o książce: