Gatunek
,
Tłumaczenie
Krzysztof Krzyżanowski
Tytuł oryginału
Work Rules!
Oprawa
miękka
Liczba stron
464
ISBN
978-83-65743-47-3
978-83-65743-77-0
Data wydania
11/10/2017
Cena katalogowa
39,99 zł
Recenzje

Kup teraz:

Gdzie kupić?

Laszlo Bock

Praca rządzi!

Metody pracy się zmieniają. A Ty?

Ta książka jest o tym:

  • jak uczyć się od kolegów z pracy – tych najlepszych i tych najgorszych
  • dlaczego powinno się zatrudniać ludzi mądrzejszych od nas samych
  • w jakim celu należy znieść władzę menedżerów nad pracownikami
  • dlaczego nie warto ufać własnemu instynktowi.

„Obecnie większość swojego czasu spędzamy, pracując. To źle, jeśli praca nas demotywuje lub odczłowiecza” – tak twierdzi Laszlo Bock, wizjoner kierujący przez wiele lat działem rekrutacji w firmie, która zmieniła sposób interakcji całego świata z zasobami wiedzy i informacji. Zacytowany pogląd Bocka jest jednocześnie rdzeniem i motywem przewodnim jego znakomitej książki.

Praca rządzi! to niezwykle ważny manifest, który może radykalnie zmienić styl naszej pracy i życia. To książka, która prezentuje nową filozofię pracy i strategię przyciągania najlepszych talentów – bo jedno i drugie stanowi o powodzeniu przedsięwzięcia. Twoje miejsce pracy i sposób, w jaki traktujesz swoich pracowników ma olbrzymi wpływ na twój potencjalny sukces. W czternastu błyskotliwych rozdziałach Bock opisuje, czego możemy się nauczyć na przykładach wielu różnych przedsiębiorstw, które wybiły się na rynku – od powszechnie rozpoznawalnych marek po mało znanych innowatorów. Bock zabiera nas także za kulisy firmy z najbardziej spektakularnymi sukcesami na koncie – Google’a – ujawniając, dlaczego wciąż przoduje ona w rankingach najlepszych pracodawców. Lata swojego bogatego doświadczenia Bock zawarł w niemalże rozrywkowej narracji i szeregu prostych do wdrożenia zasad – i to niezależnie od tego, czy jesteś pracujesz niezależnie, czy należysz do choćby i wielotysięcznego zespołu.

Praca rządzi! pokazuje, jak znaleźć równowagę pomiędzy kreatywnością a strukturą; jak odnieść sukces, który będzie się mierzył nie tylko wartością Twoich udziałów, ale także jakością życia. Przeczytaj tę książkę, by stworzyć lepsze przedsiębiorstwo, będąc jego częścią – a nie zarządcą. Przeczytaj ją, by ponownie obudzić w sobie radość z tego, czym się zajmujesz.

 

Ktoś może pomyśleć, że Praca rządzi! to książka o Google’u. Takie założenie jest do pewnego stopnia słuszne, ten tekst jest jednak generalnie czymś więcej: to dzieło mówiące o tym, jak tworzyć ludzkie systemy operacyjne, dzięki którym pracownicy dowolnie wybranego przedsiębiorstwa będą podejmować optymalne decyzje. Praca rządzi! to klarownie napisana książka bazująca na dowodach, a zawarte w niej praktyczne wskazówki oraz przekonująca filozofia sprawią, że ten tekst zdobędzie dominującą pozycję w świecie pracy.

Jeffrey Pfeffer, autor książki „Leadership BS: Fixing Workplaces and Careers One Truth at a Time”

Praca rządzi! to zaskakująca i niekonwencjonalna książka, która powinna być lekturą obowiązkową dla każdej osoby szukającej pracy w sektorze technologicznym i każdego przedsiębiorcy, który próbuje rozwijać innowacyjne sposoby myślenia.

Peter H. Diamandis, prezes fundacji XPRIZE; prezes wykonawczy Singularity University

Fascynujące spojrzenie na zarządzanie zasobami ludzkimi w Google’u. Zręczne połączenie tekstu o charakterze badawczym oraz poradnika pełnego praktycznych wskazówek. Po tę książkę powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto pracuje na stanowisku menedżerskim.

Robert I. Sutton i Hayagreeva Rao, autorzy książki „Scaling up Excellence”

Jeżeli weźmiemy pod uwagę to, że Google słynie z podawania w wątpliwość naszych założeń, nikt nie powinien być specjalnie zaskoczony wyjątkowym i niezwykle skutecznym podejściem stosowanym w tej firmie w odniesieniu do kwestii takich jak kształtowanie kultury organizacyjnej, robienie użytku z uzdolnień pracowników czy kierowanie podwładnymi. Książka Praca rządzi! obala zasadność wielu rozwiązań powszechnie stosowanych przez kadrę kierowniczą i nabiera charakteru współczesnej biblii zarządzania talentami.

Tim Brown, dyrektor generalny firmy IDEO i autor książki „Zmiana przez design”