Premiera książki i spotkanie z autorem – już w środę 1 marca w Warszawie

Erik Kessels – w branży kreatywnej od dwudziestu pięciu lat; współzałożyciel i dyrektor kreatywny międzynarodowej agencji reklamowej KesselsKramer znanej z niekonwencjonalnych metod działania; prawdziwy artysta, kurator, kolekcjoner, buntownik, istny marketingowy anarchista, projektant i fotograf zdystansowany do zasad tradycyjnej fotografii. Człowiek, który „w świecie, w którym wszystko dąży do perfekcji, przygląda się modzie na błędy”.

Kessels to jednostka kreatywna wymykająca się wszelkim kategoriom.

„TypoTalks”, Berlin

Z nieskrywaną radością ogłaszamy, że 1 marca, w dniu premiery jego książki Ale wtopa! – artystycznego poradnika właśnie o sztuce popełniania błędów – odbędzie się spotkanie z tą niezwykle inspirującą postacią i prawdziwym guru w świecie reklamy.

Zapraszamy!

Organizatorzy – Ambasada Królestwa Niderlandów, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych oraz Insignis Media – zapraszają na spotkanie z Erikiem Kesselsem, które odbędzie się w środę 1 marca w Auli Głównej PJATK przy ulicy Koszykowej 86 w Warszawie o godzinie 18.00. Wstęp wolny. Podczas spotkania będzie można kupić książkę i – prawdziwa gratka – zdobyć autograf Erika Kesselsa.

 

 

Kessels jest pełen niesamowitych pomysłów. One z niego wprost emanują, i to z taką intensywnością, że nie mam pojęcia, jak on nad nimi panuje.

Martin Parr, artysta fotograf

Erik Kessels znany jest między innymi z nietypowej kampanii reklamowej pewnego holenderskiego hotelu. Reklamując hotel tytułem „Najgorszy hotel świata” i ilustrując je zdjęciami gości hotelowych przed pobytem w Hans Brinker Budget Hotel (schludnych, gładko uczesanych) i po niej (wymęczonych, a nawet poturbowanych), agencja KesselsKramer sprawiła, że hotel zaczął się cieszyć prawdziwym powodzeniem. Sławę przypieczętowało hasło: „Gorzej nie będzie, ale staramy się!”, i pokoje najgorszego hotelu świata od wielu lat mają prawdziwe wzięcie. Oprócz Hansa Brinkera Budget Hotelu klientami agencji byli między innymi: Diesel, CitizenM, Heineken, Nike, MTV.

A gdyby tak spojrzeć na błędy prowadzące do porażki jak na zwiastuny sukcesu?

Ale wtopa! to książka o odwadze popełniania błędów. O tym, jak inspirować się porażkami, zamiast się nimi frustrować. I że poszukując oryginalności, warto ponieść cenę upokorzenia.

Tak radykalna zmiana punktu widzenia może zaowocować czymś nieoczekiwanym. Jej konsekwencje potrafią zadziwić – autentycznej oryginalności nie da się bowiem przewidzieć! I niezależnie od efektów, pod koniec dnia będzie można powiedzieć: „Udało się…”.

Ale wtopa! już w przedsprzedaży na stronie empik.com. Zobacz, co znajdziesz w książce:

► Dowiedz się więcej o spotkaniu: wydarzenie na Facebooku oraz news na stronie PJATK.

► Poznaj Erika Kesselsa: przeczytaj ciekawą rozmowę z naszym gościem oraz artykuł „Zmienił myślenie o fotografii”.